آیین‌نامه روند اجرای برنامه در مجموعه بنیاد رودکی

بنیاد رودکی به منظور تسهیل روند برگزاری برنامه‌های فرهنگی هنری (موسیقی،همایش و نمایش) اقدام به راه‌اندازی سیستم رزرو آن‌لاین سالن‌های مجموعه تالار وحدت کرده است. در گام اول خواهشمند است آیین‌نامه را مطالعه کنید.

“آیین‌نامه روند اجرای برنامه در سالن‌ها و فضاهای مجموعه بنیاد رودکی”

_ چنانچه برنامه‌گزار در زمان اجرای برنامه در مجموعه تالارها دارای تبلیغات شرکت حامی (استند، بروشور معرفی کالا و خدمات) باشد، ۲۰% مبلغ قرارداد شرکت حامی به مبلغ قرارداد منعقده با بنیاد رودکی افزوده می‌شود. (لازم به ذکر است قرارداد منعقده مابین برنامه‌گزار و شرکت حامی باید به روئت بنیاد رودکی برسد).

_چنانچه برنامه‌گزار نیازمند خدمات ویژه‌ای از قبیل نیروهای راهنما، نیروهای خدمات، پذیرایی، گل‌آرایی، LED باشد باید قبل از عقد قرارداد اعلام نیاز کرده  تا با هماهنگی واحد پشتیبانی و معاونت برنامه‌ریزی از طریق مراکز موردتایید صورت پذیرد.

_ پرداخت مبلغ قرارداد و ارائه چک یا فیش واریزی ۴۵ روز قبل از اجرا ی برنامه به واحد معاونت برنامه‌ریزی الزامی است.

_ برنامه‌گزار مکلف است یک هفته قبل از اجرای برنامه جهت انجام فعالیت‌های مربوط به اجرای برنامه شامل دکور ، صحنه و…. در جلسه هماهنگی شرکت کند.

_ تحویل لیست عوامل اجرایی و اعضاء گروه به مسئول سالن و لیست خبر نگار ، عکاس ، فیلمبردار و… به روابط‌عمومی قبل از  زمان اجرای برنامه، جهت هماهنگی با حراست لازم‌الاجرا است.

_ درج لوگو و آدرس بنیاد رودکی در کلیه اقلام تبلیغاتی الزامی است.

_ درج اسامی همکاران بنیاد رودکی در بروشورهای برنامه‌گزار  الزامی است.

_ طرح پوسترو برشور تبلیغاتی باید قبل از چاپ  به تایید روابط عمومی بنیاد رودکی برسد .

_ برنامه‌گزار در صورت نیاز به فیلمبرداری حرفه‌ای، تبلیغات رسانه‌ای و نشست خبری مکلف است با روابط عمومی بنیاد  رودکی هماهنگی کند.

_ ساخت هرگونه دکور در فضای مجموعه بنیاد رودکی ممنوع و مقدور نیست.

– برنامه‌ریزی بر اساس ساعت مصوب شده از  قرار ۱۰۰دقیقه جهت اجرای موسیقی و بانوان، ۱۲۰ دقیقه جهت اجرای نمایش الزامی است. (با احتساب آنتراک)

– به دلیل  حفظ حرمت میهمانان و مخاطبان برنامه‌ها در قبل و بعد از اجرا، رعایت تحویل و تخلیه سالن‌ها در ساعت مقرر شده لازم الاجرا است.

_ به سبب جلوگیر ی از هرگونه آسیب ناشی از وزن دکور به امکانات صحنه رعایت حداکثر، ۲ تن جهت صحنه و ۱۲۰ کیلوگرم، جهت وزن آویزی به میله بالابر لازم‌الاجرا است.

_ رعایت شئونات اسلامی و اخلاقی توسط عوامل و اعضاء گروه در مجموعه فضای بنیاد رودکی الزامی است .

_ مسئولیت حفظ و نگهداری وسایل و اموال شخصی اعضاء گروه در زمان حضور در مجموعه تالار ها بر عهده گروه است.

_ ورود و خروج اموال و دکور و … در ساعات اداری میسر بوده و باید جهت خروج اقلام لیست تهیه و به امضاءمدیران اجرایی تالارها برسد.

_ خروج دکور و سایر لوازم ظرف مدت ۲۴ ساعت پس از پایان اجرا الزامی بوده، لذا مجموعه بنیاد رودکی هیچگونه مسئولیتی در قبال حفظ و نگهداری از آن‌ها برعهده ندارد .

لازم به ذکر است بعلت تنوع اجراها در طول یک روز  استفاده از دکور برای کنسرت‌های موسیقی امکان‌پذیر  نیست. 

 آیین‌نامه را مطالعه کردم و شرایط را می‌پذیرم

تالار وحدت
تالار رودکی
برج آزادی
تالار حافظ
تالار فردوسی