کنسرت عقل و جنون

کنسرت‌ «عقل و جنون» با آهنگسازی و خوانندگی داود آزاد و با همراهی گروه دف نوازان حیران ۲۴ اردیبهشت ماه در تالار وحدت برگزار می‌شود.
به گزارش روابط عمومی بنیاد رودکی، داود آزاد با همراهی گروه دف نوازان حیران، تور کنسرت «عقل و جنون» را در شهرهای مختلف روی صحنه می‌برد و ۲۴ اردیبهشت به تالار وحدت می‌رسند.آثار انتخاب شده برای اجرا در این تور، آثاری جدید هستند که در دستگاه‌های اصفهان، افشاری، شور، همایون و چهارگاه و آوازِ شوشتری ساخته شده‌اند.در تور کنسرت‌های «عقل و جنون»، داود آزاد آهنگساز، تنظیم کننده و خواننده است. همچنین حامد علیپور نوازنده دف و سرپرست گروه است.
در این اجراها جاوید ابراهیم پور نی، همایون جهانشاهی تنبک، نیما رضایی‌فرد عود و پیمان اسحاقی کمانچه می‌نوازند.امین امن‌الهی، فریبا حسین پور، سلنا پورسعید، مهران فرهنگ، محمدجواد شکورزاده، آیسل فرامرزی، الهه باقری، پویا زادمهر، ستایش صالح و مینا مرادی نیز اعضای گروه دف‌نوازان را تشکیل می‌دهند.
برنامه‌ی تور کنسرت‌های «عقل و جنون»  از تاریخ ۲۰ اردیبهشت در شهر زنجان شروع می‌شود و در ادامه در تاریخ  ۲۴ اردیبهشت از ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت برگزار خواهد شد و در شهرهایی چون تبریز ، خوی، شیراز و دیگر شهرهای استان  فارس ادامه پیدا می‌کند.علاقه‌مندان می‌توانند جهت تهیه بلیت اجرا در تالار وحدت به سایت ایران کنسرت به نشانی www.iranconcert.com مراجعه کنند.

انتهای پیام/

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *